Selasa, April 20, 2010

MAKE UP & MAKE OVER


Ini yang aku paalinng suka!!!!...mekap & make over...klu terlampau gian nk mekap aku akan cr mangsa....kita tengok ...sapa yang KENA!!!!!

Ini mangsa terbaru di makeover!!!! comel linda lepas mekap....

yang ni plak adik aku mase betunang 2 tahun yang lepas!!! mmg cantik giler ( puji sendiri..hehe)..susah gak nk mekap muka dia nih...berjerawat batu..berlubang sana sini & berparut....gmbar sebelum mekap tah pi mana........tenyeh pnya tenyeh cam ni la hasilnya.....

Gambar ni mase adik aku tawin taun lepas...aku sponsor mekap!!! akad nikah tema silver...so aku mekap kan silver, sanding umah aku..tema pink putih, sebelah lelaki orange putih.....!! aku tanya adik aku puas ati x mekap aku???? dia kata PUAS & SUKA sangat......dpt mekap FREE!!! cheh!!!!


Ini mekapkan kawan sekerja digombak mase dia bertunang..WAN NORMADIYAH, ZIRRA mekap dinner...gambarnya ada dlm facebook...!!! Gud feedback dari dia jugak...

Ini mekap utk penari zapin ( mmg tebai sket lew)..Kelab Kebudayaan SEGi Training Centre...Class uols menari!!!!


Ini taim kakak ipar kawin...mekap for 3 days ( akad nikah, rumah blah pompuan & lelaki), all accessories dari golden touch....

Kat sini aku nk bg tips sket la...pd bakal pngantin yg nk amik khidmat mengandam pastikan korang tentukan masa bersanding btol2 ngan mak andam...slalu mak andam perlukan masa nk mekap.... klu aku...x suka mekap dlm keadaan kelam kabut..jap2 org dtang ...eh..eh...cepat...cepat pengantin laki dh datang nih...wal hal mase yg dijanjikan lambat lg...( x sabar lew tuh) bagi aku ini sebg pengajaran....klu bole dielakkan kita elakkan....klu nk jd gak...terima ja la..CUMA mgkin terkilan dengan hasil mekap kita yg ala2 terpedo gitu!!!...sapa yg malu??? pengantin??? ( dh x pk dah...janji dpt kawin, klu x, mesti sabar menunggu bkal isteri kluar cantik menawan) so SAPA??? mak andam jugak!!!!

-shalina-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan