Sabtu, April 17, 2010

AKU & GOLDEN TOUCH……


Assalamualaikum dan salam sejahtera, terima kasih kerana menyinggah diblog yg x seberapa nih..( hehe..ok lew tuh…org tulun buatkan).
Alhamdullillah…penantian utk menghasilkan blog ini tercapai jugak akhirnya…Thanks to hubby, tenaga kerja golden touch bridal dan individu2 yg terlibat dlm pembikinan dan hasil tulisan di blog ni…

GOLDEN TOUCH BRIDAL HOUSE..itulah namanya, ….klu berckp psl bridal..sah2 org kata butik pengantin le tuh…tp sebenarnya mcm-mcm perkhidmatan yg ada dlm golden touch nih …..

Aku nih plak sbenarnya lebih berkemahiran dlm bidang masakan & perkhidmatan makanan…tp disebabkan minat yg mendalam dlm bidang ANDAMAN dan SALON, so aku amik course tu cara pattaim pd tahun 2007 ( mase tu x de ank lg…bule ler pulun)..

Diam x diam…dh 2 tahun berlalu..sehingga la aku terdetik untuk lebih serius dalam bidang nih, Berbekalkan ilmu dan pengalaman dalam bidang masakan & food service, aku juga ingin membuka perkhidmatan catering satu hari nnti dan dengan harapan GOLDEN TOUCH akan menjadi 1 stop centre untuk bakal pengantin satu hari nnti..INSYAALLAH..AMIN

Last but not least…kepada kwn2 yg byk memberi sokongan….thanks uols!!!
kepada suami ku yg byk support dari segi moral dan kewangan ( ader le sket..hehe) terima kasih banyak2..Kepada anak mama AIRIL…this is for YOU.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan