Selasa, Disember 20, 2011

TESTIMONI DR DATO FADZILAH KAMSAH

Testimoni dari Dato Dr Haji Mohd Fadzilah Kamsah (Penceramah Motivasi):

Assalamualaikum w.b.t, dengan izin Allah SWT saya dapat bercakap tentang AURALIFE secara umumnya. Saya amat teruja apabila dapat berkenalan dengan sahabat-sahabat dari AURALIFE sebab pertamanya nama itu sendiri merupakan nama yang besar kerana AURA itu CAHAYA dan LIFE itu KEHIDUPAN.

Apabila saya tahu produk AURALIFE yang luarbiasa ini, contohnya yang sebenarnya macam kopi biasa tetapi salah satu unsurnya termasuk Lotus @ bunga teratai. Saya sebenarnya tidak boleh meminum kopi, macam mana saya paksa diri dan gunakan psikologi serta doa akhirnya saya kecewa, terkandas dan kecundang bila minum kopi, mesti saya rasa pening. Dengan izin Allah SWT, saya cuba menggunakan AURA CEO Coffee, saya dapati saya boleh minum. Saya rasa lazat, bertenaga dan paling penting sayaTAK PENING
Saya sudah 5 tahun tidak minum kopi. Sejak kenali produk ini, saya dapat menikmati rasa dan aroma kopi. Saya rasa syukur sangat. Kesannya memang berbeza. Anak-anak saya yang berada di universiti, kalau minum kopi ini, mereka dapat study 4 -5 jam dengan tiada masalah, kalau tidak memang akan rasa letih. Saya ucapkan tahniah kepada Dr. Nash dan juga AURALIFE kerana perkenalkan produk Aura CEO Coffee.

Bila AURALIFE mengeluarkan produk minyak wangi, saya teruja sebab Nabi SAW pernah bersabda 'Aku suka wangi-wangian'. Orang yang suka memakai wangi-wangian secara automatik IQnya akan meningkat, itu adalah hakikat tetapi kalau kita pakai dengan zikir dan selawat, ini akan memantapkan diri kita dan saya rasa sesuatu yang baik di samping mengikut sunnah akan memberikan kita kehebatan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan